Veelgestelde vragen
Staat jouw vraag hier niet tussen? Wij helpen je graag! We zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 09:00u - 17:00u via: 088-6064200. Liever een e-mail sturen? Dat kan! Stuur jouw vraag naar webstore@fiftysix.nl.
Levering
- Wat is de levertijd?
Wij streven naar een snelle levering! Standaard leveren wij tussen één tot drie werkdagen. Houd er rekening mee dat jouw bestelling pas wordt geleverd wanneer deze helemaal compleet is. Tijdens de SALE periode kan het iets langer duren voordat je jouw bestelling ontvangt.
- Wat zijn de verzendkosten?
Bij een bestelling vanaf €99,- is jouw verzending binnen Nederland gratis. Voor pakketten met een afleveradres in Nederland onder dit bedrag rekenen wij €4,95 verzendkosten. Voor bestellingen naar Duitsland en België bedragen de verzendkosten €15,-. We berekenen geen verzendkosten wanneer je het pakket ophaalt in één van onze winkels. Je kunt hiervoor kiezen bij het afrekenen van jouw bestelling.
- Hoe werkt Click & Collect?
Plaats jouw items in de winkelwagen. Selecteer bij verzendwijze 'Afhalen in één van onze winkels'. Vul de verplichte velden in en selecteer de winkel waar jij de bestelling wilt ophalen. Je ontvangt een e-mail wanneer het pakket voor je klaarligt. Groot voordeel: Je betaalt geen verzendkosten!
- Wat gebeurt er bij afwezigheid tijdens het aanbieden van mijn bestelling?
Post NL probeert jouw pakket één keer aan te bieden. Ben je niet thuis dan mag de koerier van Post NL het pakket afleveren bij de buren. Mocht het na de eerste poging niet zijn gelukt om het pakket af te leveren, dan zal Post NL het pakket bij het dichtstbij zijnde Post NL punt neerleggen. Jouw pakket zal hier 7 dagen worden bewaard. Houd hiervoor jouw track & trace code in de gaten.
Retourneren
- Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Retourneren is mogelijk tot 14 dagen na ontvangst.
De te retourneren artikelen dienen ongewassen en ongedragen te zijn. Uiteraard kun je de artikelen passen om te zien of ze aan jouw verwachtingen voldoen. Let wel op dat de kleding geen ongewenste geuren oppikt mocht je de kleding willen retourneren. Wij controleren alle kleding zowel op vlekken als op geur.
Zorg ervoor dat de artikelen met de originele labels in de originele verpakking zijn verpakt. Vul het retourformulier zo volledig mogelijk in en voeg deze bij het pakket. Het pakket kan vervolgens worden afgegeven in één van onze winkels. Wanneer je het pakket naar ons retour stuurt met een koerier naar keuze zijn de retourkosten voor je eigen rekening. Retour sturen kan naar:
Fiftysix
Peperstraat 7
8601 CH Sneek
- Wat zijn de retourmogelijkheden?
Op het retourformulier staat het adres waarnaar je het pakket retour kunt sturen. Plak dit adres duidelijk zichtbaar op de bijgeleverde retourzak. Zorg ervoor dat het pakket is voorzien van de gegevens van de afzender. De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.
Een andere mogelijkheid is het retourneren van je pakket in één van onze winkels. Klik
hier voor een overzicht van onze winkels.
- Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wanneer het artikel is geretourneerd wordt het retourbedrag binnen vijf werkdagen teruggestort via de door jouw gekozen betaalmethode. Het is niet mogelijk om een artikel dat in een Fiftysix winkel wordt geretourneerd te ruilen voor een ander artikel of om direct geld terug te krijgen.
- Hoe lang duurt het verwerken van mijn retour?
Vanaf het moment dat je je bestelling hebt geretourneerd via de post of in één van onze winkels, kan het enkele werkdagen duren voordat wij je bestelling hebben ontvangen in ons distributiecentrum. Na ontvangst wordt iedere geretourneerde bestelling gecontroleerd. Na deze controle geven wij de opdracht tot het terugstorten van (een deel van) je betaling. Afhankelijk van je betaalmethode (bank, creditcard etc.) kan het tot vijf werkdagen duren voordat het bedrag is bijgeschreven op jouw rekening. Mocht je gekozen hebben voor betaalmethode Riverty dan ontvang je per mail een (nieuwe) factuur.