Klachten
Wat vervelend dat je een klacht hebt. Wij proberen altijd mee te denken en te zoeken naar een passende oplossing.
Klantenservice winkel
Wanneer je een klacht hebt van een artikel gekocht in één van onze winkels, adviseren wij je om met het artikel en het aankoopbewijs naar één van onze winkels terug te gaan. Ben je de kassabon kwijt, neem dan vooraf even telefonisch contact op met de winkel.
Niet in de mogelijkheid om met de klacht naar één van de winkels te gaan? Gebruik dan onderstaand formulier of stuur een e-mail naar
webstore@fiftysix.nl.
Klantenservice webstore
Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen van onze webstore? Wat vervelend! Je kunt ons dan bellen op: 088-6064200.
Heb je een andere klacht? Vul dan onderstaand formulier in of stuur een e-mail naar
webstore@fiftysix.nl. We proberen jouw klacht zo spoedig mogelijk te behandelen. We sturen je hier per e-mail een bevestiging van.