Veelgestelde vragen

Bestellen

  • Hoe plaats ik een bestelling?
    Klik op “Toevoegen aan shopping bag” wanneer je een item wilt bestellen. Om de bestelling af te ronden klik je op de shopping bag rechtsboven in het scherm. Volg hierbij de stappen waarbij je je verzend- en factuuradres invult en tevens een betaalmethode kiest.
  • Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
    Na ontvangst van je bestelling sturen wij je een mail met daarin een overzicht van je bestelling. Is er geld afgeschreven, maar heb je geen bevestiging gekregen? Kijk dan ook even in je ongewenste e-mail.
  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
    Wanneer u nog geen verzendbevestiging met Track & Trace code heeft ontvangen kunt u uw bestelling kosteloos wijzigen of annuleren. Neem hiervoor spoedig contact op met onze klantenservice.
  • Welke maat moet ik bestellen?
    Gebruik de maattabel op onze website of neem contact met ons op voor passend advies (0513-433085 bereikbaar op werkdagen van 09:00 - 17:00).

Betalen

  • Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
    Fiftysix biedt de volgende betalingsmogelijkheden:

    IDEAL
    VISA
    Mastercard
    PayPal
    Afterpay

    Voor de betaalmethode Afterpay betaal je €1,- extra.
  • Ontvang ik een factuur bij mijn bestelling?
    De bestelbevestiging wordt verzonden per mail. De factuur ontvangt u samen met het retourformulier bij het pakket.
  • Waar vul ik mijn kortingscode in?
    De kortingscode kunt u invullen in het winkelmandje bij 'promotiecode toevoegen'.
  • Veilig betalen

    Bestellen bij Fiftysix is helemaal veilig. Naast onze 100% garantie, geven wij bijvoorbeeld nooit jouw gegevens aan anderen. Je privacy is gewaarborgd en betalen gaat via een beveiligde verbinding.

    Fiftysix biedt de volgende betalingsmogelijkheden:

    IDEAL
    VISA
    Mastercard
    PayPal
    Afterpay

Levering

  • Wat is de levertijd?
    Fiftysix streeft naar een snelle levering. Standaard wordt er een levertijd gehanteerd van 1 tot 5 werkdagen. Houd er rekening mee dat een bestelling pas wordt geleverd wanneer deze helemaal compleet is.
  • Wat zijn de bezorgkosten?

    De bezorgkosten zijn €6,50 bij bestellingen onder de €55,-. Boven dit bedrag is verzending gratis! Voor bestellingen naar Duitsland en België bedragen de bezorgkosten €15,-.

  • Hoe werkt reserveren in de winkel?
    Plaats het te reserveren item in je shopping bag. Selecteer bij verzendwijze 'Afhalen in één van onze winkels'. Vul de verplichte velden in en selecteer de winkel waar je de reservering wilt ophalen. De winkel neemt telefonisch contact op wanneer de reservering klaar ligt  (reserveren is gratis).
  • Wat gebeurt er bij afwezigheid tijdens het aanbieden van mijn bestelling?
    UPS probeert uw pakket één keer aan te bieden. Bent u niet thuis dan mag de koerier van UPS het pakket afleveren bij de buren. Mocht het na de eerste poging niet zijn gelukt om het pakket af te leveren, dan zal UPS het pakket bij het meest dichtbij zijnde UPS/Kiala punt neerleggen. Uw pakket zal hier 14 dagen worden bewaard. Klik hier voor het een UPS punt bij u in de buurt.

Retourneren

  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
    Retourneren is mogelijk tot 14 dagen na ontvangst.

    De te retourneren artikelen dienen ongewassen en ongedragen te zijn. Uiteraard kun je de artikelen passen om te zien of ze aan je verwachtingen voldoen. Let wel op dat de kleding geen ongewenste geuren oppikt mocht je de kleding willen retourneren. Wij controleren alle kleding zowel op vlekken als op geur.

    Zorg ervoor dat de artikelen met de originele labels in de bijgeleverde retourzak zijn verpakt. Vul het retourformulier zo volledig mogelijk in en voeg deze bij het pakket. Het pakket kan vervolgens worden afgegeven in één van onze winkels. Wanneer je het pakket naar ons retour stuurt met een koerier naar keuze zijn de retourkosten voor je eigen rekening. Retour sturen kan naar:

    Fiftysix
    Morseweg 12
    8503 AD Joure


  • Wat zijn de retourmogelijkheden?
    Het in je pakket bijgevoegde retourformulier bevat het adres waar het pakket naar toe gestuurd dient te worden. Plak dit adres duidelijk zichtbaar op de bijgeleverde retourzak. Zorg ervoor dat het pakket is voorzien van de gegevens van de afzender. De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.

    Een andere mogelijkheid is het retourneren van je pakket in één van onze winkels. Klik hier voor een overzicht van onze winkels.
  • Wanneer krijg ik mijn geld terug?
    Wanneer het artikel is geretourneerd wordt het retourbedrag binnen vijf werkdagen teruggestort op de originele betaalmethode. Het is niet mogelijk om een artikel dat in een Fiftysix winkel wordt geretourneerd te ruilen voor een ander artikel of om direct geld terug te krijgen. 
  • Hoe lang duurt het verwerken van mijn retour?
    Vanaf het moment dat je je bestelling hebt geretourneerd via de post of in één van onze winkels, kan het enkele werkdagen duren voordat wij je bestelling hebben ontvangen in ons distributiecentrum. Na ontvangst wordt iedere geretourneerde bestelling gecontroleerd. Na deze controle geven wij de opdracht tot het terugstorten van (een deel van) je betaling. Afhankelijk van je betaalmethode (bank, creditcard etc.) kan het tot vijf werkdagen duren voordat het bedrag is bijgeschreven op uw rekening. Mocht u gekozen hebben voor betaalmethode Afterpay dan ontvangt u per mail een (nieuwe) factuur.
Divide